Saturday, February 3, 2007

Lägenheten



Här är lite bilder från lägenheten där jag bor nu. Det är kanske mer fristående parhus än lägenhet om man ska vara korrekt. Jag delar den med 2 killar som heter Fredrik och Sonny. Överst till vänster är våran tjusiga entreé med vakter som kollar in- och utpasserande bilar. Vårat hus ser man uppe i slänten till vänster. Överst till höger är vårat hus. Vi har halva den kåken. En våning nere med kök och vardagsrum och en våning uppe med 3 sovrum. Den vänstra balkongen ligger utanför mitt sovrum, så jag har den alldeles för mig själv. Och nere till vänster ser man utsikten från den. Inte helt fel att ha Indiska Oceanen i bakgrunden. Vi har ingen egen pool, men det finns 2 gemensamma pooler på området som dom ca 45 husen delar på.






1 comment:

Unknown said...

Jag blir så förbannad Jonas!

Varför ska du ha sån utsikt när jag inte har det??? =P

Kan du inte lägga in en bild på dig rökandes cigarr i den miljön så förnedringen blir total? =)

Vi höres!

/Johan