Friday, August 24, 2007

Provresultat

Har fått tillbaka provresultaten från andra skrivomgången och blev ganska besviken. Jag skrev 3 ämnen och klarade bara 1. Hade 87% på Aircraft Technical, 61% på Flight-planning och 66% på Radioaids. Flight-planning kan jag ha underskattat och inte pluggat nog mycket på. Det är en massa grafer och läser man dom fel någonstans så blir slutresultatet totalt fel, men Radioaids tyckte jag att jag kunde bättre än Aircraft Technical så där kan jag inte fatta hur jag kunde ha så lågt. Nu blir det till att sätta sig ner och läsa om det hela igen. Nästa skrivning är den 12/9.

2 comments:

Timmy said...

Grattis till det ena provet överstökat ! Bara att läsa igenom böckerna igen så klarar du dom 2 sista galant.

Hur går det annars ?
Enligt planen eller går det lite segare än planerat (med tanke på allt skoj man kan göra där nere)

Pernilla said...

Nämen, va trist... :(
Men, nya tag! Och plugga har du ju ändå redan börjat med!

Supergrattis till det klarade provet!

Jag ska spela golf-tävling i helgen. Herregud!!! Det går ju inte, allt går bara till höger!!

Må så gott, fly safe!